Difference between revisions of "Tillgänglighet och Support"
Jump to navigation
Jump to search
(Created page with '==Tillgänglighet och support== ;Gratis tillgängligt:Programvarorna är gratis och kan laddas ner från internet efter att man har registrerat si�?�') |
|||
Line 1: | Line 1: | ||
+ | <includeonly> | ||
==Tillgänglighet och support== | ==Tillgänglighet och support== | ||
+ | </includeonly> | ||
;Gratis tillgängligt:Programvarorna är gratis och kan laddas ner från internet efter att man har [[Install/sv#Registrera dig | registrerat]] sig. | ;Gratis tillgängligt:Programvarorna är gratis och kan laddas ner från internet efter att man har [[Install/sv#Registrera dig | registrerat]] sig. | ||
;Förvaltning: [http://heureka.slu.se Heurekaenheten] ansvarar för förvaltningen av systemet. | ;Förvaltning: [http://heureka.slu.se Heurekaenheten] ansvarar för förvaltningen av systemet. |
Revision as of 11:59, 24 February 2010
- Gratis tillgängligt
- Programvarorna är gratis och kan laddas ner från internet efter att man har registrerat sig.
- Förvaltning
- Heurekaenheten ansvarar för förvaltningen av systemet.
- Instruktioner
- Denna wiki
- Få hjälp
- Det finns idag ingen egentlig tillgång till gratis personlig support. Användaren hänvisas istället, i första hand till
- denna wiki
- användarforumet där man kan ställa frågor.
- Som sista utväg kan man ändå maila till support.heureka@srh.slu.se. Förfrågningar per mail besvaras bara i mån av tid.
- Andra frågor
- Frågor som (inte hör hemma på användarforumet) kan skickas till info.heureka@srh.slu.se
- Registrerade användare
- Som registrerad användare får man nyhetsbrev om uppgradereringar etc.