Difference between revisions of "Tillgänglighet och Support"

From Heureka Wiki
Jump to navigation Jump to search
Line 7: Line 7:
 
;Få hjälp: Det finns idag ingen egentlig tillgång till gratis personlig support. Användaren hänvisas istället i första hand till:
 
;Få hjälp: Det finns idag ingen egentlig tillgång till gratis personlig support. Användaren hänvisas istället i första hand till:
 
:*denna wiki  
 
:*denna wiki  
:*[http://www.slu.se/heureka/forum/ användarforumet] där man kan ställa frågor.  
+
:*[http://www.slu.se/heureka/forum användarforumet] där man kan ställa frågor.  
 
:*Som sista utväg kan man ändå maila till [mailto:support.heureka@srh.slu.se support.heureka@srh.slu.se]. Förfrågningar per mail besvaras bara i mån av tid.  
 
:*Som sista utväg kan man ändå maila till [mailto:support.heureka@srh.slu.se support.heureka@srh.slu.se]. Förfrågningar per mail besvaras bara i mån av tid.  
 
;Andra frågor: Frågor som (inte hör hemma på användarforumet) kan skickas till [mailto:info.heureka@srh.slu.se info.heureka@srh.slu.se]
 
;Andra frågor: Frågor som (inte hör hemma på användarforumet) kan skickas till [mailto:info.heureka@srh.slu.se info.heureka@srh.slu.se]
  
 
;Registrerade användare: Som registrerad användare får man nyhetsbrev om uppgradereringar etc.
 
;Registrerade användare: Som registrerad användare får man nyhetsbrev om uppgradereringar etc.

Revision as of 16:09, 1 July 2010

Gratis tillgängligt
Programvarorna är gratis och kan laddas ner från internet efter att man har registrerat sig.
Förvaltning
Heurekaenheten på SLU ansvarar för förvaltningen av systemet.
Instruktioner
Denna wiki
Få hjälp
Det finns idag ingen egentlig tillgång till gratis personlig support. Användaren hänvisas istället i första hand till:
Andra frågor
Frågor som (inte hör hemma på användarforumet) kan skickas till info.heureka@srh.slu.se
Registrerade användare
Som registrerad användare får man nyhetsbrev om uppgradereringar etc.