Difference between revisions of "Tillgänglighet och Support"

From Heureka Wiki
Jump to navigation Jump to search
Line 4: Line 4:
 
;Gratis tillgängligt:Programvarorna är gratis och kan laddas ner från internet efter att man har [[Install/sv#Registrera dig | registrerat]] sig.  
 
;Gratis tillgängligt:Programvarorna är gratis och kan laddas ner från internet efter att man har [[Install/sv#Registrera dig | registrerat]] sig.  
 
;Förvaltning: [http://www.slu.se/Sha Skogliga hållbarhetsanalyser] på SLU ansvarar för förvaltningen av systemet.
 
;Förvaltning: [http://www.slu.se/Sha Skogliga hållbarhetsanalyser] på SLU ansvarar för förvaltningen av systemet.
;Instruktioner: Denna wiki
+
;Instruktioner:  
 +
:*'''Heureka Helpdoc (under uppbyggnad):''' {{HeurekaHelpLink}}
 +
:*Denna wiki
 
;Få hjälp: Det finns idag ingen egentlig tillgång till gratis personlig support. Användaren hänvisas istället i första hand till:
 
;Få hjälp: Det finns idag ingen egentlig tillgång till gratis personlig support. Användaren hänvisas istället i första hand till:
 
:*denna wiki  
 
:*denna wiki  

Revision as of 09:08, 10 February 2012

Gratis tillgängligt
Programvarorna är gratis och kan laddas ner från internet efter att man har registrerat sig.
Förvaltning
Skogliga hållbarhetsanalyser på SLU ansvarar för förvaltningen av systemet.
Instruktioner
Få hjälp
Det finns idag ingen egentlig tillgång till gratis personlig support. Användaren hänvisas istället i första hand till:
Andra frågor
Frågor som (inte hör hemma på användarforumet) kan skickas till info.heureka@slu.se
Registrerade användare
Som registrerad användare får man nyhetsbrev om uppgradereringar etc.