Difference between revisions of "Tillgänglighet och Support"
Jump to navigation
Jump to search
Line 5: | Line 5: | ||
;Förvaltning: [http://www.slu.se/Sha Skogliga hållbarhetsanalyser] på SLU ansvarar för förvaltningen av systemet. | ;Förvaltning: [http://www.slu.se/Sha Skogliga hållbarhetsanalyser] på SLU ansvarar för förvaltningen av systemet. | ||
;Instruktioner: | ;Instruktioner: | ||
− | :* | + | :*Heureka Help (endast svenska): {{HeurekaHelpLink}} |
:*Denna wiki | :*Denna wiki | ||
;Få hjälp: Det finns idag ingen egentlig tillgång till gratis personlig support. Användaren hänvisas istället i första hand till: | ;Få hjälp: Det finns idag ingen egentlig tillgång till gratis personlig support. Användaren hänvisas istället i första hand till: |
Revision as of 09:14, 24 January 2013
- Gratis tillgängligt
- Programvarorna är gratis och kan laddas ner från internet efter att man har registrerat sig.
- Förvaltning
- Skogliga hållbarhetsanalyser på SLU ansvarar för förvaltningen av systemet.
- Instruktioner
-
- Heureka Help (endast svenska): https://www.heurekaslu.se/help/index.html?
- Denna wiki
- Få hjälp
- Det finns idag ingen egentlig tillgång till gratis personlig support. Användaren hänvisas istället i första hand till:
- denna wiki
- Användarforumet där man kan ställa frågor.
- Som sista utväg kan man ändå maila till support.heureka@slu.se. Förfrågningar per mail besvaras bara i mån av tid.
- Andra frågor
- Frågor som (inte hör hemma på användarforumet) kan skickas till info.heureka@slu.se
- Registrerade användare
- Som registrerad användare får man nyhetsbrev om uppgradereringar etc.