Contact/sv
Contact/sv /
Jump to navigation
Jump to search
- Support och generella frågor
- support.heureka@slu.se
- Underhåll och utveckling
- The software is maintained, developed, and supported by the Forest Sustainability Analysis program at SLU. Heureka usually gets two new releases per year with new features and bug fixes. Check out the latest releases at Releases. We recommend that all users register to receive the newsletter to get important information about the software. Register here.
- Get help
- Det finns idag ingen garanterad tillgång till gratis personlig support. Prova något av följande:
- Hjälpdokumentation: https://www.heurekaslu.se/help/en/index.html?
- Teknisk support: Heurekasystemet är ett komplext system och vi rekommenderar användare att delta i någon av de kurser i Heureka som ges årligen av SLU. Vi har begränsade resurser att ge support i användandet av Heureka men svarar på frågor i mån av tid.
- Rapportera gärna buggar och felaktigheter till support.heureka@slu.se. Rapportera bug.
- Akademisk support: Akademisk support i form av analyskompetens inom forskningsprojekt kan vi bidra med. Det är en fördel om vi är inkluderade redan i ansökningsprocessen. Nya funktionaliteter kräver ofta extern finansiering och behöver planeras i god tid. Förfrågningar om akademisk support och samarbete riktas till support.heureka@slu.se.
- Komersiell support: Förfrågningar om kommersiell support riktas till support.heureka@slu.se. Den tid som överskrider en timmes arbetstid under loppet av en månad faktureras enligt timtaxa 1200 kr timmen exkl. moms.
- Det finns möjlighet att diskutera och teckna tjänsteavtal, så kallade Service Level Agreements, där SHa garanterar en viss mängd support inom en viss tidsram, efter avrop. Kontakta programchefen för SHa för mer information.