Difference between revisions of "Tillgänglighet och Support"

From Heureka Wiki
Jump to navigation Jump to search
Line 2: Line 2:
 
;Förvaltning: [http://heureka.slu.se Heurekaenheten] ansvarar för förvaltningen av systemet.
 
;Förvaltning: [http://heureka.slu.se Heurekaenheten] ansvarar för förvaltningen av systemet.
 
;Instruktioner: Denna wiki
 
;Instruktioner: Denna wiki
;Få hjälp: Det finns idag ingen egentlig tillgång till gratis personlig support. Användaren hänvisas istället, i första hand till
+
;Få hjälp: Det finns idag ingen egentlig tillgång till gratis personlig support. Användaren hänvisas istället i första hand till:
 
:*denna wiki  
 
:*denna wiki  
 
:*[http://heureka.slu.se/forum/ användarforumet] där man kan ställa frågor.  
 
:*[http://heureka.slu.se/forum/ användarforumet] där man kan ställa frågor.  

Revision as of 12:10, 24 February 2010

Gratis tillgängligt
Programvarorna är gratis och kan laddas ner från internet efter att man har registrerat sig.
Förvaltning
Heurekaenheten ansvarar för förvaltningen av systemet.
Instruktioner
Denna wiki
Få hjälp
Det finns idag ingen egentlig tillgång till gratis personlig support. Användaren hänvisas istället i första hand till:
Andra frågor
Frågor som (inte hör hemma på användarforumet) kan skickas till info.heureka@srh.slu.se
Registrerade användare
Som registrerad användare får man nyhetsbrev om uppgradereringar etc.